Розвиток емоційного інтелекту в дітей дошкільного віку
Участь в онлайн - семінарі "Розвиток емоційного інтелекту в дітей дошкільного віку"
Турбота про знання, вміння й навички, які можна легко виміряти й оцінити, була пріоритетною в освіті впродовж тривалого часу. Однак американський вчений Пол Еліс Торренс дійшов висновку, що під час розв’язання складних проблемних завдань найуспішніші насправді не ті діти, які добре навчаються або мають високий коефіцієнт інтелекту. Тобто високий рівень IQ деяких дітей ще не свідчить про їхню обдарованість. До того ж надмірна інтелектуалізація освітнього процесу призводить до значних прогалин духовного виховання. З огляду на це багато психологів переконані, що успішність кожної дитини здебільшого залежить від її емоційного інтелекту (EQ).
Емоційний інтелект поєднання інтелекту та емоцій, за яких особистість здатна якомога точніше усвідомлювати, розуміти, оцінювати та регулювати свої й чужі почуття; рахуватися з поглядами оточення й будувати з ним взаємини на основі довіри та співпереживання.