Історія школи
Дружбівська згальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 має свій історичний шлях утворення і розвитку з кінця ХІХ століття. Видатна людина того часу - Швець Іван Трохимович. Він до Жовтневої революції закінчив
Михайлівську початкову школу. Став видатним ученим у галузі теплоенергетики.
У житті і розвитку школи після Жовтневої революції і до Великої Вітчизняної війни можна виділити 3 великих періоди. Перший (1918-1922 рр.) - початкова школа. Другий період (1922 1930 рр.) час сміливих експерементів і разом з тим великих помилок на шляху до створення нової школи.
У 1923 - 1924 н.р.. в псріод відбудови Хутір-Михайлівського рафінадного заводу, на базі початкової школи заводу був відкритий 5 клас, так як підростаючому поколінню необхідне було семирічне навчання.
У 1924 - 1925 н.р. було вже 2 класи неповної семирічки - 5-ий та 6-ий. а в 1925-1926 н.р. був проведений перший випуск Хутір-Михайлівської семирічної школи, як вона тоді називалась.
У 1925 - 1926 н.р. семирічна трудова школа зайняла приміщення колишнього 32-го гуртожитку робітників заводу.
У 1961 році, дві школи (російську і українську) з'єднали в одну, яка розташувалась у чотирьох будівлях та отримала назву Дружбівська середня школа.
Відкриття нової будівлі школи сталося 1974 року.
Перейменування назви школи за історію її існування відбувалось 4 рази. Востаннє школа змінила назву 29.08.2007 року і тепер це Дружбівський навчально-виховний комплекс: зальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Ямпільської районної ради Сумської області.
Влітку 2007 року частину І поверху перебудовано під дитячий садочок, 68 малюків почали відвідувати його.
У 2011-2012 н.р. у школі навчаться 257 учнів, 71 вихованців дитячого садочка. Кількість класних кімнат та навчальних кабінетів - 26.
Є діти - є перспектива розвитку школи.
Перспективи розвитку:
-
впровадження нових педагогічних технологій та інформаційно-комунікаційних технологій, нових форм і методів навчання, направлених на розвиток особистості;
-
робота школи над методичною проблемою «Забезпечення всебічного розвитку дитини як особистості в процесі навчання і виховання»;
-
впровадження особистісно орієнтованого підходу унавчально - виховний процес.