Дружбівський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад Дружбівської міської ради Шосткинського району Сумської області
17.01.2024 Підготовка до школи. Психологічна готовність. «КАЗКА ПРО КОШЕНЯ або ЧОГО МЕНІ ХВИЛЮВАТИСЯ?»
Дата: 17.01.2024 11:51
Кількість переглядів: 51
«КАЗКА ПРО КОШЕНЯ або ЧОГО МЕНІ ХВИЛЮВАТИСЯ?» Мета: подолання страху зробити що-небудь неправильно, боязні школи, помилок, оцінок. «Жив-був в одному казковому місті маленький Котик. У нього були мама і тато, а ще він ходив в школу. Так-так, навіть в казковому місті маленькі кошенята теж ходять в школу.
Але наш Котик не любив ходити в школу. Він завжди вередував, коли збирався туди вранці. Потім він довго турбувався, поки їхав до школи в автобусі. Далі – більше: майже всі уроки Котик мало не плакав від страху, ховаючись за книжкою, щоб його ненароком не помітив вчитель … Назад додому він пробирався по дворах, не чекаючи своїх друзів. Мама Котика дуже засмучувалася, коли дізнавалася про це. І одного разу, укладаючи синочка спати, мама-кішка підіткнула йому ковдру тепліше, погладила по шерстці і запитала:
«Малюк, я бачу, ти не хочеш ходити в школу? Чому? »
– «Я весь час боюся, мамо, – зізнався котик, – боюся їхати в автобусі, боюся сидіти на уроці і боюся йти по вулиці зі звірятами з нашого класу».
«Чого тут боятися?» – здивувалася мама.
– Ах, мамо ти нічого не розумієш. Я весь час хвилююся, що я що-небудь зроблю не так: в автобусі я боюся, що на повороті Шльопнуся на підлогу, і всі будуть сміятися. У школі я боюся, що неправильно відповім і вчителька поставить мені двійку. А на вулиці я боюся, що всі звірята почнуть бігати наввипередки або кидати шишки – хто далі, і раптом у мене не вийде і ніхто не буде зі мною дружити?»- сказав Котик і мало не розплакався – так йому стало себе шкода.
– Ну гаразд, не горюй, малюк, – ласкаво сказала мама-кішка.- Я тобі допоможу. Але це завтра, а зараз пора спати.
Зрадів Котик і заснув задоволений. А мама задумалася: «Чим же допомогти моєму малюку?» Думала-думала і придумала.
На ранок мама дала Котику коробочку з льодяниками і сказала так: «Це не прості цукерки, а чарівні. Як тільки почнеш боятися щось зробити не так, дістань одну цукерку, з’їж і скажи три рази чарівні слова: Чого мені хвилюватися? – і все пройде».
Увечері Котик прибіг зі школи радісний і закричав: «Ура! Мамочка, я сьогодні нічого не боявся, і в школі отримав п’ятірку, і прибіг швидше за всіх! Які чудові чарівні цукерки!» Мама-кішка посміхнулася і сказала:« Малюк, я хочу розкрити тобі один секрет. Справа в тому, що я дала тобі не чарівні, а звичайнісінькі цукерки ».
– «Як звичайні? – не повірив котик.
– А чому ж я не боявся, чому п’ятірку отримав і втік швидше за всіх? Ти мене, напевно, обманюєш? ».
-« Не обманюю, – сказала мама. – Я насправді поклала в коробочку звичайнісінькі льодяники. А раз вони не чарівні, то допомогти тобі вони ніяк не могли. Значить, ти сам собі допоміг. Ти повірив в свої сили і переміг страх. Значить, ти прогнав його назавжди, мій маленький герой ».
Як здорово, що я більше не буду турбуватися! – закричав котик.
– Це чудово, що я переміг свій страх сам! Я, напевно, зараз навіть сам би засміявся, якби гепнувся на підлогу. Це ж зовсім не так прикро. А-ну! – сказав Котик і негайно гепнувся на підлогу, розтягнувшись на зразок морської зірки.- Ха-ха! Як смішно! Це швидше весело, ніж прикро. Мабуть, потрібно спробувати ще отримати двійку.
– Ну-ну, що ще за фокуси? – захвилювалася мама-кішка.- Навіщо тобі двійка! Перестань, будь ласка.
– Ну що ти, мамо, про двійку це я пожартував, просто пожартував. А якщо ти починаєш за мене турбуватися – з’їж цукерку і скажи три рази «Чого мені хвилюватися?» І все пройде. Перевірений засіб!»
Питання для обговорення: Чому Котик не хотів ходити в школу? Чого і чому він боявся? Чим чарівні слова допомогли Котику?
Придумай сам нові, більш сильні чарівні слова. Джерело: https://dytpsyholog.com