03.10.2022 Молодша група
Завдання від вихователя
Заняття 1.Здоров'я та фізичний розвиток.
Тема:«Подорож до квіткової галявини»
Заняття 2.Малювання.
Тема:"Кавун смугастий."
Заняття 3. Розвиток мовлення .
Тема:"Фрукти і овочі."
Завдання від психолога
Це завдання сприятиме розвитку емоційного інтелекту й математичної компетентності дитини. Дитині пропонується намалювати десять смайликів. Перший і п’ятий – сумні; другий, шостий, десятий – веселі; четвертий – сердитий; третій і сьомий – задоволені; восьмий і дев’ятий – щасливі. В процесі виконання завдання дитина практикуватиме вживання в мовленні порядкових числівників при встановленні порядкового номера об’єкта, вчитиметься розпізнавати емоції співрозмовника й пояснювати власну реакцію на життєві події. ЗаЦе завдання сприятиме розвитку емоційного інтелекту й математичної компетентності дитини. Дитині пропонується намалювати десять смайликів. Перший і п’ятий – сумні; другий, шостий, десятий – веселі; четвертий – сердитий; третій і сьомий – задоволені; восьмий і дев’ятий – щасливі. В процесі виконання завдання дитина практикуватиме вживання в мовленні порядкових числівників при встановленні порядкового номера об’єкта, вчитиметься розпізнавати емоції співрозмовника й пояснювати власну реакцію на життєві події. Завдання спонукатиме дитину до роздумів про те, чому люди бувають веселими, сердитими, задоволеними, щасливими.