A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дружбівський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад Дружбівської міської ради Шосткинського району Сумської області

Завдання 26.04.2021

5-А клас

Українська мова: Записати дату і тему "Кома між частинами складного речення". Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=MeC36A-e9jI , записати з відео синтаксичний розбір складного речення, повторити правила §61, вивчити послідовність розбору складного речення с. 178, виконати вправу 483 або скласти і записати 5 складних речень і виконати їх синтаксичний розбір. Завдання виконати і надіслати на rudenokgalina1@gmail.com або Viber (0968538708) до наступного уроку.

Фізична культура: ізична культура. Руханка. Комплексн. дистанційний урок №3. Дистанційне навчання з фізичної культури" https://youtu.be/kYpuitfUICM

Українська література. М.Рильський.Основні відомості про поета.Краса рідної природи й відтворення її поетом засобами поетичної мови."Дощ".Єдність людини і природи,зв'язок між станом людської душі та довкіллям."Осінь-маляр із палітрою пишною..." Записати в зошиті число,тему уроку. Переглянути відео про життя поета  за посиланням: https://youtu.be/2SJ7O2QgaLE. Переглянути відеоурок за посиланням: https://youtu.be/S0yI-CPKtY0 Виконати завдання з відеоуроку:записати в зошиті паспорт поезій, художні засоби.
Виконати завдання:напишіть невеликий роздум на тему"Чому природу треба берегти",намалюйте ілюстрацію до вірша М.Рильського"Дощ".Вивчіть один із віршів напам'ять (обов'язково).
Роботи надіслати на перевірку до наступного уроку, поезії  (аудіозапис або відеодзвінок).

Математика: Розв'язування задач. 

1. На складі було 3,2 т рису. До гастроному й супермаркету відправили 80 % усього рису, причому до гастроному відправили на 1,28 т менше, ніж до супермаркету. Скільки тонн рису відправили до супермаркету?

2. Власна швидкість теплохода становить 21,6 км/год. Знайдіть швидкість теплохода за течією і проти течії річки, якщо швидкість течії річки становить 15 % власної швидкості теплохода?

3. Поле складається з трьох ділянок. Площа першої ділянки на 324 га або в 4 рази більша, ніж площа другої, а площа третьої ділянки дорівнює 258 га. Знайдіть середню площу однієї ділянки.

4. Першого дня туристи проїхали 240 км, другого — 140 км, третього — утричі більше, ніж другого, а четвертого дня вони відпочивали. Скільки кілометрів туристи проїхали п’ятого дня, якщо за 5 днів вони проїжджали в середньому по 230 км у день?

5-Б клас

Українська література: Записати дату і тему " Розвиток мовлення №4. Характеристика образу Олеся, героя оповідання Г. Тютюнника "Дивак" (усно). Переглянути відео за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=1dFAIwEcQMI , використовуючи знання тексту, матеріал уроку, скласти характеристику Олеся, записати на відео, як ви розповідаєте її розповідаєте, і надіслати на rudenokgalina1@gmail.com або Viber (0968538708) до наступного уроку.

Фізична культура: ізична культура. Руханка. Комплексн. дистанційний урок №3. Дистанційне навчання з фізичної культури" https://youtu.be/kYpuitfUICM

Англійська мова: ZOOM-конференція о 9:00 (Запрошення у Viber) 1. Виконати вправу 2 с. 194 (читати і перекладати) 2.  Виконати вправу 3 с. 195 (усно)

Математика: Розв'язування задач. 

1. На складі було 3,2 т рису. До гастроному й супермаркету відправили 80 % усього рису, причому до гастроному відправили на 1,28 т менше, ніж до супермаркету. Скільки тонн рису відправили до супермаркету?

2. Власна швидкість теплохода становить 21,6 км/год. Знайдіть швидкість теплохода за течією і проти течії річки, якщо швидкість течії річки становить 15 % власної швидкості теплохода?

3. Поле складається з трьох ділянок. Площа першої ділянки на 324 га або в 4 рази більша, ніж площа другої, а площа третьої ділянки дорівнює 258 га. Знайдіть середню площу однієї ділянки.

4. Першого дня туристи проїхали 240 км, другого — 140 км, третього — утричі більше, ніж другого, а четвертого дня вони відпочивали. Скільки кілометрів туристи проїхали п’ятого дня, якщо за 5 днів вони проїжджали в середньому по 230 км у день?

6 клас

Фізична культура: ізична культура. Руханка. Комплексн. дистанційний урок №3. Дистанційне навчання з фізичної культури" https://youtu.be/kYpuitfUICM

 

Англійська мова: ZOOM-конференція о 9:45 (Запрошення у Viber)   1. Виконати вправу 9 с. 184 (усно) 2. *Виконати вправу 11 с. 185 (письмово)

 

Основи здоров'я. Тема:Перша допомога при ураженні електричним струмом.Параграф 33.

 

Українська мова. Тема уроку : «Контрольний письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників, що належать до різних розрядів. »

  Теми будуть надіслані в групу Viber о 8-30. Час виконання 45 хв.

Повторити правила  параграф 52-57.

 

Історія: Практична робота.  «У чому цінність культури Стародавнього Риму.» Опрацювати матеріал    ,

 виконати завдання 1-7. Виконані  завдання відправляти на електронну адресу a.wisokos@gmail.com

7 клас

Фізика. Тема. Лабораторна робота № 11 «Вивчення умови рівноваги важеля» Завдання. Виконати лабораторну роботу № 11 «Вивчення умови рівноваги важеля» У зошиті запишіть дату, тему, мету,  обладнання, накресліть  таблицю (с.226 підручника, але докресліть внизу ще два рядки, бо дослідів буде три). Далі можливі два варіанти роботи : 1) використовуючи відео; 2)використовуючи зошит  для лабораторних робіт (за рисунками). Вибирайте , що вам зручніше 1.Уважно перегляньте відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=XF0NkMTnY-w Використовуючи  відео, опрацюйте  результати експерименту,  заповніть таблицю, яку ви накреслили у зошиті. Проаналізйте результати експерименту, запишіть висновок. 2.Користуючись рисунками, опрацюйте  результати експерименту,  заповніть таблицю, яку ви накреслили у зошиті. Проаналізйте результати експерименту, запишіть висновок. Сфотографуйте і надішліть фото зручним способом: nat.evdokimenko@gmail.com   або у viber 0934248352 до наступного уроку

Біологія: Репродуктивна поведінка тварин ( пошук партнерів,батьківська поведінка та турбота про потомство). Урок в ZOOM. Опрацювати параграф підручника 46,відповісти на запитання 1-4 с.185 (у.), оформити конспект, заповнити таблицю (1 колонка- форма поведінки тварин, 2 колонка - приклади). Виконану роботу сфотографувати і надіслати на вказану адресу oksanastiblenko@ gmail.com

Основи здоров'я. Тема:Заходи профілактики на державному і особистому рівнях інфекційних захворювань Параграф29.

Українська мова.Тема уроку: «РМ № 21. Складання анотації на книжку з використанням прислівників»

Переглянути відеоурок за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=i10bWql6DkA .Скласти анотацію на самостійно обрану книгу.

Інформатика. Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів, зокрема тих, що містять формули. Переглінути презентацію, законспектувати основні поняття в зошит за посиланням: https://sites.google.com/view/onlayn-konspekt-z-informatiku/7-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA-13-%D0%BA%D0%BE%D0%BF%D1%96%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D1%82%D0%B0-%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BC%D1%96%D1%89%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F-%D0%BA%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%BA-%D1%96-%D0%B4%D1%96%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%BD%D1%96%D0%B2

8 клас

Українська мова: Записати дату і тему " Розвиток мовлення №16. Усне повідомлення на тему про мову, що вимагає зіставлення й узагальнення матеріалу в науковому стилі".  Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=MU1GB9iUsu0 ,уважно прочитати тексти 1 і 2 з відео, на їх основі скласти у науковому стилі усне повідомлення, у якому порівняти односкладні та неповні речення. Свій виступ записати і відео надіслати на rudenokgalina1@gmail.com або Viber (0968538708) до наступного уроку.

Фізика. Тема .Застосування електролізу Записати у зошиті дату, тему. Переглянути відеоурок за  покликанням  https://www.youtube.com/watch?v=1MYzu5x-9iE  Опрацювати § 38, відповідати на контрольні запитання до § 38.  Заповнити таблицю :

Назва процесу

Означення

Застосування

Одержування металів

 

 

Рафінування

 

 

Гальваностегнія

 

 

Гальванопластика

 

 

Виконати вправу 38 (2)*(скористайтесь першим законом Фарадея( § 37), таблицею 8 «Електрохімічні еквіваленти», с.231). https://www.youtube.com/watch?v=Es9GIc8DKwg Звіт про роботу надсилати за адресою :   nat.evdokimenko@gmail.com або у viber 0934248352   до наступного уроку.

Біологія: Навчання та пам’ять. Лабораторне дослідження : дослідження різних видів пам’яті. Урок в ZOOM. Прочитати параграф підручника 50,оформити конспект,відповісти на запитання 3-4 с.235. Виконану роботу сфотографувати і надіслати на вказану адресу oksanastiblenko@gmail.com

Англійська мова: ZOOM-конференція о 12:30 (Запрошення у Viber) 1. Виконати вправу 16 с. 232 (усно) 

Історія України: УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ в 20–90-х роках ХVІІІ ст. Повторити с.223-260. Виконати завдання 1-3,6  на с.263-264. Виконані  завдання відправляти на електронну адресу a.wisokos@gmail.com

Всесвітня історія: Колонії Великої Британії в Північній Америці. Декларація незалежності. Війна за незалежність. Утворення США. Конституція США. Повторення . Прочитати с.210-222, виконати завдання 1-8 на с.222. Повторити с.76-135. Виконані  завдання відправляти на електронну адресу a.wisokos@gmail.com

Інформатика. Розв'язування компетентысних задач. Переглянути презентацыю https://www.youtube.com/watch?v=LMsEHowzd2Q. Необхыдне законспектувати.

9-А клас

Фізична культура: ізична культура. Руханка. Комплексн. дистанційний урок №3. Дистанційне навчання з фізичної культури" https://youtu.be/kYpuitfUICM

Фізика ( 2 урока). Тема Розвязування задач. Лабораторна робота № 7 «Вивчення закону збереження механічної енергії» 1. Виконати вправу 38 (1,2*) https://www.youtube.com/watch?v=zRj9xbEJlJc 2.Виконати  лабораторну робота № 7 «Вивчення закону збереження механічної енергії» Можливі два варіанти роботи : 1) використовуючи відео http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pdrychniki/fzika-9-klas-pdrychnik-baryahtar-v-g-dovgiyi-s-o-bozhinova-f-ya-kryuhna-o-o-za-red-v-g-baryahtara-s-o-dovgogo/rozdil-5-laboratorna-robota-7/14455-video  2)використовуючи зошит  для лабораторних робіт (за рисунками, с. 57-60). Вибирайте , що вам зручніше. Оформити у зошитах лабораторну роботу №7 «Вивчення закону збереження механічної енергії» ( записати тему, мету, обладнання; заповнити таблицю(див.с.241- 242 підр.), проаналізувати результати і сформулювати висновок. Звіт про роботу надсилати за адресою :   nat.evdokimenko@gmail.com або у viber 0934248352   до наступного уроку

Біологія: Біотичні,абіотичні та антропічні (антропогенні, техногенні) фактори. Проект (дослідницький). Вияалення рівня антропогенного впливу в екосистемах своєї місцевості. Урок в ZOOM. Опрацювати параграф підручника  53 ,    оформити конспект,відповісти на запитання 10-11,  Виконані завдання сфотографувати і надіслати на вказану адресу oksanastiblenko@gmail.com

Англійська мова: ZOOM-конференція о 10:30 (Запрошення у Viber) 1. Виконати вправу 2 с. 214 (усно), вправу 4 с. 215 (усно)

Основи здоров'я. Тема: Концепція національної безпеки України.Сфери національної безпеки. Параграф 29

Історія України: Українське мистецтво середини XIX - початку XX ст. Повторення. Прочитати с.269-273. Виконати завдання 1-6 на с.274. Повторити с.81-103. Виконані  завдання відправляти на електронну адресу a.wisokos@gmail.com.  Zoom конференция Тема: Всесвітня історія 9 клас. Українське мистецтво середини XIX - початку XX ст. Время: 26 апр. 2021 09:45 AM Киев Подключиться к конференции Zoom https://us05web.zoom.us/j/84596677014?pwd=S1NZUmpqbzdsanllWEo5Z3FuTDBNZz09 Идентификатор конференции: 845 9667 7014 Код доступа: 0GZwMn

 

9-Б клас

Українська мова: Записати дату і тему "Слово і його лексичне значення. Групи слів за значенням, походженням і використанням". Переглянути відео за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=aUEq3K5ckes та https://www.youtube.com/watch?v=F-XDNRO3WHQ , повторити правила за посиланням http://pravila-uk-mova.com.ua/index/leksika/0-6 , виконати вправи 475, 478 та 482 або вправи 480, 481 та 483. Завдання виконати і надіслати на rudenokgalina1@gmail.com або Viber (0968538708) до наступного уроку.

Фізика. Тема.  Лабораторна робота № 7 «Вивчення закону збереження механічної енергії» Можливі два варіанти роботи : 1) використовуючи відео http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pdrychniki/fzika-9-klas-pdrychnik-baryahtar-v-g-dovgiyi-s-o-bozhinova-f-ya-kryuhna-o-o-za-red-v-g-baryahtara-s-o-dovgogo/rozdil-5-laboratorna-robota-7/14455-video  2)використовуючи зошит  для лабораторних робіт (за рисунками, с. 57-60). Вибирайте , що вам зручніше. Оформити у зошитах лабораторну роботу №7 «Вивчення закону збереження механічної енергії» ( записати тему, мету, обладнання; заповнити таблицю(див.с.241- 242 підр.), проаналізувати результати і сформулювати висновок.  Звіт про роботу надсилати за адресою :   nat.evdokimenko@gmail.com або у viber 0934248352   до наступного уроку

Біологія: Біотичні,абіотичні та антропічні (антропогенні, техногенні) фактори. Проект (дослідницький). Вияалення рівня антропогенного впливу в екосистемах своєї місцевості. Урок в ZOOM. Опрацювати параграф підручника  53 , оформити конспект,відповісти на запитання 10-11,  Виконані завдання сфотографувати і надіслати на вказану адресу oksanastiblenko@gmail.com

Англійська мова: ZOOM-конференція о 10:30 (Запрошення у Viber) 1. Виконати вправу 2 с. 214 (усно), вправу 4 с. 215 (усно)

Основи здоров'я. Тема: Концепція національної безпеки України.Сфери національної безпеки. Параграф 29

Історія України: Українське мистецтво середини XIX - початку XX ст. Повторення. Прочитати с.269-273. Виконати завдання 1-6 на с.274. Повторити с.81-103. Виконані  завдання відправляти на електронну адресу a.wisokos@gmail.com.  Zoom конференция Тема: Всесвітня історія 9 клас. Українське мистецтво середини XIX - початку XX ст. время: 26 апр. 2021 08:45 AM Киев Подключиться к конференции Zoom https://us05web.zoom.us/j/87491408175?pwd=enRqTEdGN1lGa3FONW0wQ2tZdUxSdz09Идентификатор конференции: 874 9140 8175 Код доступа: 8cbmyY

Інформатика. Добір засобів опрацювання даних. Добір засобів подання результатів навчального проекту. Теоретичний матеріал (ВІДКРИТИ). Нагадую, що проекти можуть бути, як командними, так і індивідуальними. На цьому етапі необхідно продумати можливості представлення проекту та збір інформації. Продумайте вашу документацію, презентацію, електронний буклет, об'ємну модель тощо.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора