Завдання 25.03.2021
Для Максима Горлова:
Математика. Складені задачі, що включають знаходження дробу від числа. Самостійна робота. Виконати № 804, 805 , надіслати на перевірку. (Урок у телефонному режимі)
Основи здоровʼя . Дорожньо – транспортні пригоди. Теоретичний матеріал за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=9XqVb8m_3vU Дорожні знаки . теоретичний матеріал за посиланням : https://www.youtube.com/watch?v=NvVOm7IOa2M, https://www.youtube.com/watch?v=ZloA9HzlFbs, https://www.youtube.com/watch?v=gbq05j2W1Ok . Підручник с. 126-134 читати, відповідати на запитання.
Для Дмитра Лемешко:
Українська мова. Тема уроку: « Складні випадки написання слів разом, окремо,через дефіс, правила переносу та скорочення слів. .»Повторити праила параграф 55 С.216, виконати вправу578 або 576
Українська література. Тема уроку: «Василь Герасим’юк . вірш « Аркан» - філософський верлібр про призначення чоловіка в житті, про чоловічу дружбу. « Опрацювати матеріал підручника С.300 -301.Виконати завдання 1-4 (С.301)
1 клас
Група подовженого дня: Які птахи прилітають першими навесні? https://www.youtube.com/watch?v=vyOnCSLkd3k
Загадки про птахів. https://www.youtube.com/watch?v=uOHbcyczZGo
Природа рідного краю.Водойми. С.76,77, зошит с.44,45. Відео за посиланням: https://youtu.be/hZrMYv0G35c
Математика. Конференція Zoоm o 10 год.Місткість.Одиниці місткості.С.107, зошит с.35.Відео за посиланням:https://youtu.be/
Читання. Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дз'].Опрацювання вірша Г.Бойка "Горобець" та оповідання "Лісовий майстер"за Ю.Старостенком. С.67 прочитати виразно вірш. За текстом "Лісовий майстер" від імені дятла розказати, як потрібно лікувати дерева. Розчитування за посиланням: https://youtu.be/9RmazTxpM-g
Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви.Словниковий диктант.
Мистецтво.Образотворче мистецтво. Герої дитячих книжок.Ілюстрації до книжок.Композиція.Малювання ілюстрації до улюбленої казки про тварин. Альбом с.46, 47.
2 клас
Математика-конференція в Zoom о 9.30.
Я досл.світ-продовжуємо вивчати тему "Чи є у весни святковий календар",прочитати текст,виконати завдання на с.69-72(підр.), с.38-40(зош.)-виконати завдання.
Фізкультура-
Англійська мова:
- Повторити буквосполучення с.92.
- Прослухати, повторити за диктором і прочитати самостійно римівку впр.1 с.93 (аудіо 1)
- Прослухати і перекласти впр.2 с.93 (усно)(аудіо 2)
- Виконати письмово у зошит впр.6 с.93 (записати, що Аня любить їсти).
3 клас
Інформатика. Компʼютерні презентації. Режим показу презентації. Теоретичний матеріал , завдання, практична робота за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1OYC-lbBSn6syDuhZbRxbPeDJpY__blxv/view?usp=sharing
Я досл.світ. Опрацювати матеріал на с.76-77, робота в зошиті на с.30-31.
Математика. Тема. Досліджуємо ділення з остачею. с.82-83 розглянути пояснення та опрацювати правило у рамці на с.83, письмово виконати №5,6,7,8.
Технології. виготовити модель планера за посил. https://www.youtube.com/watch?
Англійська мова:
- Прослухати текст впр.1 с.90-91(аудіододаток)
- Перекласти прослуханий текст (усно).
- Читати текст самостійно за ролями.
4 клас
Англійська мова:
1. Прослухати відеоурок за посиланням:
2. Повторювати за вчителем слова та вивчити їх с. 134
3. Виконати вправу 2 с. 134-135 (читати і перекладати),вправу 3 с. 136 (письмово). Виконане завдання сфотографувати і надіслати зручним для Вас способом: Viber за номером телефону: 0680943349 або на електронну пошту: openkoanna22@gmail.com
Українська мова. Запрошую на конференцію в zoom.
Математика. Письмове ділення трицифрових чисел на розрядні числа з остачею.Задачі на пропорційне ділення.
С.141-142, номер 885,886. На перевірку номер 891, 892
Образотворче мистецтво. Пальчикова техніка. Переглянути відео за посиланням https://youtu.be/3QG3ZvFiNn8
Фізична культура. Загальнорозвивальні вправи. Гігієна туриста https://youtu.be/aKMlLkhqB68
5-А клас
Англійська мова:
1. Прослухати відеоурок за посиланням: https://youtu.be/
2. Виконати вправу 1 с. 171 (усно), вправу 2 с. 171 (письмово)
Математика. Розв'язування вправ.
1. Округлити десяткові дроби:
а) до розряду десятків: 86,111; 9363,36.
б) до розряду одиниць: 171,262; 869,54.
в) до розряду десятих: 149,811; 78,589.
2. Знайдіть значення виразу:
а) 0,63 : 0,21 + 0,8 · 12,5;
б) (1,2 · 7,4 + 2,8) : 0,2.
3. Швидкість катера в стоячій воді 24,5 км/год, швидкість течії річки 2,4 км/год. Яку відстань пройде катер якщо буде рухатися 2,5 год за течією річки та 3,2 год проти течії.
4. Порівняти десяткові дроби:
а) 2,555 і 2,657;
б) 54,874 і 69,12411;
в) 741,03 і 741,03.
Укрраїннська мова: Записати дату і тему "Речення з однорідними членами. Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами".Переглянути відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?
Природознавство: Різноманітність організмів: Гриби та Бактерії. Записати дату,класна робота,тему уроку. Перейшовши за посиланням,ознайомитися з презентацією та відео уроком https://www.youtube.com/watch?v=xVBHKblnNCQ https://www.youtube.com/watch?v=MVYc-OsR974 Прочитати параграфи підручника 36-37 , виписати найголовніше (підсумки),відповісти на запитання 2-3 с.133,виконати завдання с.137 (скласти таблицю «Роль бактерій у житті людини»). Виконану роботу сфотографувати і надіслати на вказану адресу ostiblenko@gmail.com +380971441651 (Viber)
5-Б клас
Фізична культура: Жонглювання м'ячем https://youtu.be/K8cU0-U2qco
Математика. Розв'язування вправ.
1. Округлити десяткові дроби:
а) до розряду десятків: 86,111; 9363,36.
б) до розряду одиниць: 171,262; 869,54.
в) до розряду десятих: 149,811; 78,589.
2. Знайдіть значення виразу:
а) 0,63 : 0,21 + 0,8 · 12,5;
б) (1,2 · 7,4 + 2,8) : 0,2.
3. Швидкість катера в стоячій воді 24,5 км/год, швидкість течії річки 2,4 км/год. Яку відстань пройде катер якщо буде рухатися 2,5 год за течією річки та 3,2 год проти течії.
4. Порівняти десяткові дроби:
а) 2,555 і 2,657;
б) 54,874 і 69,12411;
в) 741,03 і 741,03.
Укрраїнська мова: Записати дату і тему "Речення з однорідними членами. Кома між однорідними членами".Переглянути відео урок за посиланням https://www.
Українська література: Записати дату і тему " Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань в оповіданні". переглянути відео за посиланням https://www.
Природознавство: Різноманітність організмів: Гриби та Бактерії. Записати дату,класна робота,тему уроку. Перейшовши за посиланням,ознайомитися з презентацією та відео уроком https://www.youtube.com/watch?v=xVBHKblnNCQ https://www.youtube.com/watch?v=MVYc-OsR974 Прочитати параграфи підручника 36-37 , виписати найголовніше (підсумки),відповісти на запитання 2-3 с.133,виконати завдання с.137 (скласти таблицю «Роль бактерій у житті людини»). Виконану роботу сфотографувати і надіслати на вказану адресу ostiblenko@gmail.com +380971441651 (Viber)
Основи здоров'я. Тема:Дитина в автономній ситуації.Безпека в побуті. Ризики побутового травмування.Інформаційна безпека в Інтернеті. Практичне завдання: Обстеження свої оселі*
Опрацювати параграф 26.Письмово скласти пам'ятку "Небезпечні місця та предмети оселі."
6 клас
Англійська мова:
1. Прослухати відеоурок за посиланням: https://youtu.be/iR0IRXCrQhQ
2. Записати з вчителем та вивчити слова с. 164
3. Виконати вправу 4 с. 169 (читати і перекладати)
Фізична культура: Жонглювання м'ячем https://youtu.be/K8cU0-U2qco
Математика: Розв'язування задач за допомогою рівнянь.
1. Дріт завдовжки 465м розрізали на три частини, причому перша частина у 44 рази довша за третю, а друга на 114м довша за першу. Знайдіть довжину кожної частини дроту.
2. За три дні яхта капітана Врунгеля подолала 222км, причому за другий день вона подолала 7/8 відстані, пройденої за перший день, а за третій — 90% того, що пройшла за перший. Скільки кілометрів проходила яхта кожного дня?
3. Перший робітник за 5год виготовив стільки ж деталей, скільки другий за 7год. Скільки деталей виготовляв за 1год перший робітник, якщо відомо, що він робив за 1год на 44 деталі більше, ніж другий?
Біологія: Проростання насіння. Плід. Способи поширення. Записати дату,класна робота,тему уроку. Перейшовши за посиланням,ознайомитися з презентацією та відео уроком https://www.youtube.com/watch?v=Ex80oJ_8UeE https://www.youtube.com/watch?v=yheB38b5FVk Прочитати параграф підручника 36 , оформити конспект (виписати найголовніше),заповнити таблицю (1 колонка-номер за порядком,2 колонка – назва плоду, 3 колонка - схема ,4 колонка-приклади рослин). Виконану роботу сфотографувати і надіслати на вказану адресу ostiblenko@gmail.com +380971441651 (Viber)
Українська мова. Тема уроку : «Числівники кількісні(на означення цілих чисел, дробові,збірні) і порядкові.) » . Вивчити правила параграф 53 С. 168 -169.,виконати вправу 440 або 446
7 клас
Алгебра. Тема: Застосування систем лінійних рівнянь до розв’язування задач. Переглянути відео урок: https://www.youtube.com/watch?v=-KlsHbIC3aw Д/з Підручник. Опрацювати: §6,п.6.4. Виконати : №496,№498,№500
Фізична культура: Жонглювання м'ячем https://youtu.be/K8cU0-U2qco
Хімія. Кількісний склад розчину.Масова частка розчиненої речовини та її обчислення. Урок в ZOOM , початок о 11-25, запрошення надіслано у групу (Viber)Урок в ZOOM , початок о 11-25, запрошення надіслано у групу (Viber)
Біологія: Розмноження та його значення. Форми розмноження тварин. Статеві клітини та запліднення. Розвиток тварин. Записати дату,класна робота,тему уроку. Перейшовши за посиланням,ознайомитися з презентацією та відео уроком https://www.youtube.com/watch?v=S9bBOWj2-uA https://www.youtube.com/watch?v=QDUlcQ7MyYg Прочитати параграфи підручника 40-42 , оформити конспект (визначення основних понять), перейшовши за посиланням виконати тестові завдання (результат записати у зошит) https://naurok.com.ua/test/rozvitok-tvarin-44982.html. Виконану роботу сфотографувати і надіслати на вказану адресу ostiblenko@gmail.com +380971441651 (Viber)
Українська мова. Тема уроку : «Розряди прислівників ( практично)»Вивчити правила параграф 32 С.,121 виконати вправу 328 або 333.
Англійська мова:
- Повторити лексичні одиниці теми «Кіно та розваги у вільний час»
- Дати відповіді на питання письмово (питання не записувати):
- What is your favourite genre of movie?
- Who are some of your favourite actors?
- Do you cry during movies?
- What is the best movie you have ever seen?
- What was the scariest movie you have ever seen?
- How often do you see movies?
- Do you usually watch movies in the cinema or at home?
- Do you buy DVDs or download movies?
- Доповніть речення письмово(речення не переписувати, лише підставити слово):
-A movie that makes you scream is a______________
-A movie that is exciting with lots of guns and explosions is an_____________ movie.
-Movies about the future or space are known as _____________ films.
-A movie about real life is a _______________
- An _______________film has cartoon characters.
-A film about love is _______________.
8 клас
Алгебра. Тема: Розв’язування квадратних рівнянь. Д/з Підручник. Повторити: §21,22,повторити формули. Виконати: №1037,1038,1029
Англійська мова: 1. Прослухати відео за посиланням: https://
2. Виконати завдання після відео та надіслати скриншот на перевірку!
Фізична культура: Жонглювання м'ячем https://youtu.be/K8cU0-U2qco
Українська література: Записати дату і тему "В. Дрозд .Проблема людини в суспільстві, її знеосіблення, свободи і неволі у творі "Білий кінь Шептало". Прочитати оповідання за підручником с. 177- 185, переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?
Хімія: Обчислення за хімічними рівняннями маси, об’єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій. Переглянути відео уроk https://www.youtube.com/watch?v=yDHTs6lwdf4 до 19 хв , написати конспект (записати всі задачі з відео), розв’язати задачу із презентації
Біологія: Загальна характеристика сенсорних систем, їхня будова. Зорова сенсорна система. Гігієна зору. Записати дату,класна робота,тему уроку. Перейшовши за посиланням,ознайомитися з презентацією та відео уроком https://www.youtube.com/watch?v=aKIBh-yCsmM https://www.youtube.com/watch?v=l5LXuB-vZRc Прочитати параграфи підручника 41-43 ,виписати функції всіх складових частин ока, відповісти на тестові завдання https://naurok.com.ua/test/zorova-sensorna-sistema-2106.html Виконану роботу сфотографувати і надіслати на вказану адресу ostiblenko@gmail.com +380971441651 (Viber)
Трудове навчання. Тема:Міні проект:Організми для концелярії. За посиланням https://youtu.be/I7Cvdv_onIC
9-А клас
Алгебра. Тема: Розв’язування вправ. Д/з Підручник. Повторити: §16,17,18,20. Виконати: №187,194,196,200 С.35,по збірнику.
Інформатика: Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач. Задача:
У кабінеті географії формується база мультимедійних матеріалів, присвячених природним дивам України, зокрема
✵ Скелі Довбуша
✵ Клевань. Тунель кохання
✵ Софіївський парк
✵ Синевир
✵ Національний природний парк «Дністровський каньйон»
✵ Говерла
✵ Парк «Феофанія»
✵ Соляні озера Солотвина
✵ Чорногірський хребет
✵ Долина нарцисів
Оберіть будь-які три цікавих місця країни із перелічених.
Знайдіть інформацію про них, а саме: фото, опис, статистичну інформацію, відомості для організації туристичної поїздки. Користуючись можливостями табличного процесора, підготуйте порівняльну характеристику обраних географічних об’єктів у вигляді таблиці та діаграм.
Створіть інтерактивну мультимедійну презентацію, присвячену трьом обраним вами природним дивам України та надішліть на перевірку.
Хімія: Вуглеводи(глюкоза, сахароза): молекулярні формули, фізичні властивості, поширення і утворення в природі, застосування, біологічна роль. Якісна реакція на глюкозу. Переглянути відео уроk https://www.youtube.com/watch?v=7BLUdt1qD-o написати конспект (записати всі визначення, рівняння та задачі з відео), розв’язати задачу із презентації з розділу «Домашнє завдання». Роботи надсилати до 26.03.2021 на allusykvasylyok@ukr.net
Трудове навчання. Тема:Творчий проект:Друге життя паперу та пластику. За посиланням. https://youtu.be/-eohCUozUNI.
Українська мова. Тема уроку : «Актуальне членування речень у висловлюванні: дане і нове »Вивчити правила параграф 50 С.227 -228 , виконати вправу 450 або 457 .Мова. Тема уроку : «Актуальне членування речень у висловлюванні: дане і нове »Вивчити правила параграф 50 С.227 -228 , виконати вправу 450 або 457 .
Українська література. Тема уроку : « РМ № 3. Власне закінчення поеми «Катерина» (письмово, фанфік)» . Розглянути репродукцію картини Т.Шевченка « Катерина» і виконати завдання С.237(а,б,в)
9-Б клас
Алгебра. Тема: Розв’язування вправ. Д/з Підручник. Повторити: §16,17,18,20. Виконати: №187,194,196,200 С.35,по збірнику.
Фізична культура: Жонглювання м'ячем https://youtu.be/K8cU0-U2qco
Інформатика: Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач. Задача:
У кабінеті географії формується база мультимедійних матеріалів, присвячених природним дивам України, зокрема
✵ Скелі Довбуша
✵ Клевань. Тунель кохання
✵ Софіївський парк
✵ Синевир
✵ Національний природний парк «Дністровський каньйон»
✵ Говерла
✵ Парк «Феофанія»
✵ Соляні озера Солотвина
✵ Чорногірський хребет
✵ Долина нарцисів
Оберіть будь-які три цікавих місця країни із перелічених.
Знайдіть інформацію про них, а саме: фото, опис, статистичну інформацію, відомості для організації туристичної поїздки. Користуючись можливостями табличного процесора, підготуйте порівняльну характеристику обраних географічних об’єктів у вигляді таблиці та діаграм.
Створіть інтерактивну мультимедійну презентацію, присвячену трьом обраним вами природним дивам України та надішліть на перевірку.
Українська мова: Записати дату і тему " Розвиток мовлення № 33. Текст, структурна організація тексту". Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?
Хімія: Вуглеводи(глюкоза, сахароза): молекулярні формули, фізичні властивості, поширення і утворення в природі, застосування, біологічна роль. Якісна реакція на глюкозу. Переглянути відео уроk https://www.youtube.com/watch?v=7BLUdt1qD-o написати конспект (записати всі визначення, рівняння та задачі з відео), розв’язати задачу із презентації з розділу «Домашнє завдання». Роботи надсилати до 26.03.2021 на allusykvasylyok@ukr.net
Біологія: Світоглядні та наукові погляди походження на походження та історичний розвиток життя. Еволюція людини. Етапи еволюції людини Записати дату,класна робота,тему уроку. Перейшовши за посиланням,ознайомитися з відео уроком https://www.youtube.com/watch?v=EO5tdNr2ZHU Прочитати параграфи підручника 44-45 , оформити конспект, виконати тестову роботу (відповіді записати у зошит) https://naurok.com.ua/test/evolyuciya-lyudini-etapi-evolyuci-lyudini-147635.html . Виконану роботу сфотографувати і надіслати на вказану адресу ostiblenko@gmail.com +380971441651 (Viber)