A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дружбівський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад Дружбівської міської ради Шосткинського району Сумської області

Завдання 25.03.2021

Для Максима Горлова:

Математика.  Складені задачі, що включають знаходження дробу від числа. Самостійна робота. Виконати № 804, 805 , надіслати на перевірку. (Урок у телефонному режимі)

Основи здоровʼя . Дорожньо – транспортні пригоди.  Теоретичний матеріал за посиланням:  https://www.youtube.com/watch?v=9XqVb8m_3vU  Дорожні знаки . теоретичний матеріал за посиланням : https://www.youtube.com/watch?v=NvVOm7IOa2M, https://www.youtube.com/watch?v=ZloA9HzlFbshttps://www.youtube.com/watch?v=gbq05j2W1Ok . Підручник с. 126-134 читати, відповідати на запитання.

Для Дмитра Лемешко:

Українська мова. Тема уроку: « Складні випадки написання слів разом, окремо,через дефіс, правила переносу та скорочення слів. .»Повторити праила параграф 55 С.216, виконати вправу578 або 576

Українська література. Тема уроку:  «Василь Герасимюк . вірш « Аркан» - філософський верлібр про призначення чоловіка в житті, про чоловічу дружбу. « Опрацювати матеріал підручника С.300 -301.Виконати завдання 1-4 (С.301)

1 клас

Група подовженого дня: Які птахи прилітають першими навесні? https://www.youtube.com/watch?v=vyOnCSLkd3k
Загадки про птахів. https://www.youtube.com/watch?v=uOHbcyczZGo

Природа рідного краю.Водойми. С.76,77, зошит с.44,45.  Відео за посиланням: https://youtu.be/hZrMYv0G35c

Математика. Конференція Zoоm o 10 год.Місткість.Одиниці місткості.С.107, зошит с.35.Відео за посиланням:https://youtu.be/iNZtRBb9Mf8

Читання. Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дз'].Опрацювання вірша Г.Бойка "Горобець" та оповідання "Лісовий майстер"за Ю.Старостенком. С.67 прочитати виразно вірш. За текстом "Лісовий майстер" від імені дятла розказати, як потрібно лікувати дерева. Розчитування за посиланням: https://youtu.be/9RmazTxpM-g

Письмо. Закріплення вмінь писати вивчені букви.Словниковий диктант.

Мистецтво.Образотворче мистецтво.  Герої дитячих книжок.Ілюстрації до книжок.Композиція.Малювання ілюстрації до улюбленої казки про тварин. Альбом с.46, 47.

2 клас

Математика-конференція в Zoom о 9.30.

Я досл.світ-продовжуємо вивчати тему "Чи є у весни святковий календар",прочитати текст,виконати завдання на с.69-72(підр.), с.38-40(зош.)-виконати завдання.

Фізкультура-переглянути і розучити комплекс вправ з великим м'ячем за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=PGBJaxx4-_k.

Англійська мова: 

  1. Повторити буквосполучення с.92.
  2. Прослухати, повторити за диктором і прочитати самостійно римівку впр.1 с.93 (аудіо 1)
  3. Прослухати і перекласти впр.2 с.93 (усно)(аудіо 2)
  4. Виконати письмово у зошит впр.6 с.93 (записати, що Аня любить їсти).

3 клас

Інформатика.  Компʼютерні презентації. Режим показу презентації. Теоретичний матеріал , завдання, практична робота  за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1OYC-lbBSn6syDuhZbRxbPeDJpY__blxv/view?usp=sharing

Я досл.світ. Опрацювати матеріал на с.76-77, робота в зошиті на с.30-31.

Математика. Тема. Досліджуємо ділення з остачею. с.82-83  розглянути пояснення та опрацювати правило у рамці на с.83, письмово виконати №5,6,7,8.

Технології. виготовити модель планера за посил. https://www.youtube.com/watch?v=DaAss4ScFTc

Англійська мова: 

  1. Прослухати текст впр.1 с.90-91(аудіододаток)
  2. Перекласти прослуханий текст (усно).
  3. Читати текст самостійно за ролями.

4 клас

Англійська мова: 

1. Прослухати відеоурок за посиланням:     

https://www.youtube.com/watch?v=e-oQg1Kw-DA&list=PLPLUeg39dgMxJ_VOw-AtsvXZSPwDSv9v9&index=57&ab_channel=AppleTree

2. Повторювати за вчителем слова та вивчити їх с. 134

3. Виконати вправу 2 с. 134-135 (читати і перекладати),вправу 3 с. 136 (письмово). Виконане завдання сфотографувати і надіслати зручним для Вас способом: Viber за номером телефону: 0680943349 або на електронну пошту: openkoanna22@gmail.com  (Завдання повинні бути надіслані до наступного уроку англійської мови)

Українська мова.  Запрошую на конференцію в  zoom.

Математика. Письмове ділення трицифрових чисел на розрядні числа з остачею.Задачі на пропорційне ділення.
С.141-142, номер 885,886. На перевірку номер 891, 892

Образотворче мистецтво. Пальчикова техніка. Переглянути відео за посиланням https://youtu.be/3QG3ZvFiNn8

Фізична культура. Загальнорозвивальні вправи. Гігієна туриста https://youtu.be/aKMlLkhqB68

5-А клас

Англійська мова: 

1.  Прослухати відеоурок за посиланням: https://youtu.be/0KC7kofHMO8 

2. Виконати вправу 1 с. 171 (усно), вправу 2 с. 171 (письмово)

Математика. Розв'язування вправ. 

1. Округлити десяткові дроби:

а) до розряду десятків: 86,111; 9363,36.

б) до розряду одиниць: 171,262; 869,54.

в) до розряду десятих: 149,811; 78,589.

2. Знайдіть значення виразу:

а) 0,63 : 0,21 + 0,8 · 12,5;

б) (1,2 · 7,4 + 2,8) : 0,2.

3. Швидкість катера в стоячій воді 24,5 км/год, швидкість течії річки 2,4 км/год. Яку відстань пройде катер якщо буде рухатися 2,5 год за течією річки та 3,2 год проти течії.

4. Порівняти десяткові дроби:

а) 2,555 і 2,657;

б) 54,874 і 69,12411;

в) 741,03 і 741,03.

Укрраїннська мова: Записати дату і тему "Речення з однорідними членами. Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами".Переглянути відео урок за посиланням   https://www.youtube.com/watch?v=-uNbqPz51B8&t=255s .Вивчити правила  § 55, виконати вправу 437 або вправу 440. Завдання надіслати на rudenokgalina1@gmail.com або Viber (0968538708) до наступного уроку.

Природознавство: Різноманітність організмів: Гриби та Бактерії. Записати дату,класна робота,тему уроку. Перейшовши за посиланням,ознайомитися з презентацією та відео уроком    https://www.youtube.com/watch?v=xVBHKblnNCQ   https://www.youtube.com/watch?v=MVYc-OsR974    Прочитати параграфи підручника   36-37  , виписати найголовніше (підсумки),відповісти на запитання      2-3 с.133,виконати завдання с.137 (скласти таблицю «Роль бактерій у житті людини»). Виконану роботу сфотографувати і надіслати на вказану адресу ostiblenko@gmail.com   +380971441651 (Viber)

 

5-Б клас

Фізична культура: Жонглювання м'ячем https://youtu.be/K8cU0-U2qco

Математика. Розв'язування вправ. 

1. Округлити десяткові дроби:

а) до розряду десятків: 86,111; 9363,36.

б) до розряду одиниць: 171,262; 869,54.

в) до розряду десятих: 149,811; 78,589.

2. Знайдіть значення виразу:

а) 0,63 : 0,21 + 0,8 · 12,5;

б) (1,2 · 7,4 + 2,8) : 0,2.

3. Швидкість катера в стоячій воді 24,5 км/год, швидкість течії річки 2,4 км/год. Яку відстань пройде катер якщо буде рухатися 2,5 год за течією річки та 3,2 год проти течії.

4. Порівняти десяткові дроби:

а) 2,555 і 2,657;

б) 54,874 і 69,12411;

в) 741,03 і 741,03.

Укрраїнська мова: Записати дату і тему "Речення з однорідними членами. Кома між однорідними членами".Переглянути відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=E5Ye12uEIW4  .  Вивчити правила  § 54, виконати вправу 429 або вправу 432. Завдання надіслати на rudenokgalina1@gmail.com або Viber (0968538708) до наступного уроку.

Українська література: Записати дату і тему " Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань в оповіданні". переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=wEo0k-GdOOE  ( з 8 хвилини), письмово відповісти на 3 запитання наприкінці відео. Завдання надіслати на rudenokgalina1@gmail.com або Viber (0968538708) до наступного уроку. До наступного уроку прочитати оповідання Є. Гуцала "Сім'я дикої качки". Для тих, хто не встиг у класі розповісти вірші напам'ять: здійснюєте відеодзвінок у  Viber і розповідаєте вірш.

Природознавство: Різноманітність організмів: Гриби та Бактерії. Записати дату,класна робота,тему уроку. Перейшовши за посиланням,ознайомитися з презентацією та відео уроком    https://www.youtube.com/watch?v=xVBHKblnNCQ   https://www.youtube.com/watch?v=MVYc-OsR974    Прочитати параграфи підручника   36-37  , виписати найголовніше (підсумки),відповісти на запитання      2-3 с.133,виконати завдання с.137 (скласти таблицю «Роль бактерій у житті людини»). Виконану роботу сфотографувати і надіслати на вказану адресу ostiblenko@gmail.com   +380971441651 (Viber)

Основи здоров'я. Тема:Дитина в автономній ситуації.Безпека в побуті. Ризики побутового травмування.Інформаційна безпека в Інтернеті. Практичне завдання: Обстеження свої оселі*
Опрацювати параграф 26.Письмово скласти пам'ятку "Небезпечні місця та предмети оселі."

6 клас

Англійська мова: 

1. Прослухати відеоурок за посиланням: https://youtu.be/iR0IRXCrQhQ

2. Записати з вчителем та вивчити слова с. 164

3. Виконати вправу 4 с. 169 (читати і перекладати)

Фізична культура: Жонглювання м'ячем https://youtu.be/K8cU0-U2qco

Математика: Розв'язування задач за допомогою рівнянь.

1. Дріт завдовжки 465м розрізали на три частини, причому перша частина у 44 рази довша за третю, а друга на 114м довша за першу. Знайдіть довжину кожної частини дроту.

2. За три дні яхта капітана Врунгеля подолала 222км, причому за другий день вона подолала 7/8 відстані, пройденої за перший день, а за третій — 90% того, що пройшла за перший. Скільки кілометрів проходила яхта кожного дня?

3. Перший робітник за 5год виготовив стільки ж деталей, скільки другий за 7год. Скільки деталей виготовляв за 1год перший робітник, якщо відомо, що він робив за 1год на 44 деталі більше, ніж другий?

Біологія: Проростання насіння. Плід. Способи поширення. Записати дату,класна робота,тему уроку. Перейшовши за посиланням,ознайомитися з презентацією та відео уроком      https://www.youtube.com/watch?v=Ex80oJ_8UeE   https://www.youtube.com/watch?v=yheB38b5FVk  Прочитати параграф підручника   36  , оформити конспект (виписати найголовніше),заповнити таблицю (1 колонка-номер за порядком,2 колонка – назва плоду, 3 колонка - схема  ,4 колонка-приклади рослин).       Виконану роботу сфотографувати і надіслати на вказану адресу ostiblenko@gmail.com   +380971441651 (Viber)

Українська мова. Тема уроку  : «Числівники кількісні(на означення цілих чисел, дробові,збірні) і порядкові.) » . Вивчити правила параграф 53 С. 168 -169.,виконати вправу 440 або 446

 

7 клас

Алгебра. Тема: Застосування  систем лінійних рівнянь  до розв’язування задач. Переглянути відео урок: https://www.youtube.com/watch?v=-KlsHbIC3aw Д/з   Підручник. Опрацювати: §6,п.6.4. Виконати : №496,№498,№500

Фізична культура: Жонглювання м'ячем https://youtu.be/K8cU0-U2qco

Хімія. Кількісний склад розчину.Масова частка розчиненої речовини та її обчислення. Урок в ZOOM , початок о 11-25, запрошення надіслано у групу (Viber)Урок в ZOOM , початок о 11-25, запрошення надіслано у групу (Viber)

Біологія: Розмноження та його значення. Форми розмноження тварин. Статеві клітини та запліднення. Розвиток тварин. Записати дату,класна робота,тему уроку. Перейшовши за посиланням,ознайомитися з презентацією та відео уроком   https://www.youtube.com/watch?v=S9bBOWj2-uA    https://www.youtube.com/watch?v=QDUlcQ7MyYg   Прочитати параграфи підручника   40-42  , оформити конспект (визначення основних понять), перейшовши за посиланням виконати тестові завдання (результат записати у зошит)      https://naurok.com.ua/test/rozvitok-tvarin-44982.html. Виконану роботу сфотографувати і надіслати на вказану адресу ostiblenko@gmail.com   +380971441651 (Viber)

Українська мова. Тема уроку  : «Розряди прислівників ( практично)»Вивчити правила параграф 32 С.,121 виконати вправу 328 або 333.

Англійська мова:  

  1. Повторити лексичні одиниці теми «Кіно та розваги у вільний час»
  2. Дати відповіді на питання письмово (питання не записувати):
  • What is your favourite genre of movie?
  • Who are some of your favourite actors?
  • Do you cry during movies?
  • What is the best movie you have ever seen?
  • What was the scariest movie you have ever seen?
  • How often do you see movies?
  • Do you usually watch movies in the cinema or at home?
  • Do you  buy DVDs or download movies?
  1. Доповніть речення письмово(речення не переписувати, лише підставити слово):

-A movie that makes you scream is a______________

-A movie that is exciting with lots of guns and explosions is an_____________ movie.

-Movies about the future or space are known as _____________ films.

-A movie about real life is a _______________

- An _______________film has cartoon characters.

-A film about love is _______________.

8 клас

Алгебра. Тема: Розв’язування квадратних рівнянь. Д/з   Підручник. Повторити: §21,22,повторити  формулиВиконати: №1037,1038,1029

Англійська мова: 1. Прослухати відео за посиланням: https://learningapps.org/12988625

2. Виконати завдання після відео та надіслати скриншот на перевірку!

Фізична культура: Жонглювання м'ячем https://youtu.be/K8cU0-U2qco

Українська література: Записати дату і тему "В. Дрозд .Проблема людини в суспільстві, її знеосіблення, свободи і неволі у творі "Білий кінь Шептало".  Прочитати оповідання  за підручником с. 177- 185, переглянути відео за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=7abpyLOyNwY&t=26s ,поділити твір на частини , дати заголовки, скласти і записати план у зошит; відповісти на запитання з відео ( наприкінці відео).Завдання надіслати на rudenokgalina1@gmail.com або Viber (0968538708) до наступного уроку.

Хімія: Обчислення за хімічними рівняннями маси, об’єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій. Переглянути відео уроk https://www.youtube.com/watch?v=yDHTs6lwdf4 до 19 хв , написати конспект (записати всі задачі з відео), розв’язати задачу із презентації

Біологія: Загальна характеристика сенсорних систем, їхня будова. Зорова сенсорна система. Гігієна зору. Записати дату,класна робота,тему уроку. Перейшовши за посиланням,ознайомитися з презентацією та відео уроком    https://www.youtube.com/watch?v=aKIBh-yCsmM   https://www.youtube.com/watch?v=l5LXuB-vZRc    Прочитати параграфи підручника   41-43  ,виписати функції всіх складових частин ока, відповісти на тестові завдання   https://naurok.com.ua/test/zorova-sensorna-sistema-2106.html        Виконану роботу сфотографувати і надіслати на вказану адресу ostiblenko@gmail.com   +380971441651 (Viber)

Трудове навчання.  Тема:Міні проект:Організми для концелярії. За посиланням  https://youtu.be/I7Cvdv_onIC

9-А клас

Алгебра. Тема: Розв’язування вправ. Д/з   Підручник. Повторити: §16,17,18,20. Виконати: №187,194,196,200 С.35,по збірнику.

Інформатика: Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач. Задача: 

У кабінеті географії формується база мультимедійних матеріалів, присвячених природним дивам України, зокрема

✵ Скелі Довбуша

✵ Клевань. Тунель кохання

✵ Софіївський парк

✵ Синевир

✵ Національний природний парк «Дністровський каньйон»

✵ Говерла

✵ Парк «Феофанія»

✵ Соляні озера Солотвина

✵ Чорногірський хребет

✵ Долина нарцисів

Оберіть будь-які три цікавих місця країни із перелічених.

Знайдіть інформацію про них, а саме: фото, опис, статистичну інформацію, відомості для організації туристичної поїздки. Користуючись можливостями табличного процесора, підготуйте порівняльну характеристику обраних географічних об’єктів у вигляді таблиці та діаграм.

Створіть інтерактивну мультимедійну презентацію, присвячену трьом обраним вами природним дивам України та надішліть на перевірку.

Хімія: Вуглеводи(глюкоза, сахароза): молекулярні формули, фізичні властивості, поширення і утворення в природі, застосування, біологічна роль. Якісна реакція на глюкозу. Переглянути відео уроk https://www.youtube.com/watch?v=7BLUdt1qD-o написати конспект (записати всі визначення, рівняння та задачі з відео), розв’язати задачу із презентації з розділу  «Домашнє завдання». Роботи надсилати  до 26.03.2021 на allusykvasylyok@ukr.net

Трудове навчання. Тема:Творчий проект:Друге життя паперу та пластику. За посиланням. https://youtu.be/-eohCUozUNI.

Українська мова. Тема уроку  :   «Актуальне членування речень у висловлюванні: дане і нове »Вивчити правила параграф 50 С.227  -228  , виконати вправу 450 або 457 .Мова. Тема уроку  :   «Актуальне членування речень у висловлюванні: дане і нове »Вивчити правила параграф 50 С.227  -228  , виконати вправу 450 або 457 .

Українська література. Тема уроку : « РМ № 3. Власне закінчення поеми «Катерина» (письмово, фанфік)» . Розглянути репродукцію картини Т.Шевченка « Катерина» і виконати завдання С.237(а,б,в)

9-Б клас

Алгебра. Тема: Розв’язування вправ. Д/з   Підручник. Повторити: §16,17,18,20. Виконати: №187,194,196,200 С.35,по збірнику.

Фізична культура: Жонглювання м'ячем https://youtu.be/K8cU0-U2qco

Інформатика: Інструктаж з БЖД. Розв’язування компетентнісних задач. Задача: 

У кабінеті географії формується база мультимедійних матеріалів, присвячених природним дивам України, зокрема

✵ Скелі Довбуша

✵ Клевань. Тунель кохання

✵ Софіївський парк

✵ Синевир

✵ Національний природний парк «Дністровський каньйон»

✵ Говерла

✵ Парк «Феофанія»

✵ Соляні озера Солотвина

✵ Чорногірський хребет

✵ Долина нарцисів

Оберіть будь-які три цікавих місця країни із перелічених.

Знайдіть інформацію про них, а саме: фото, опис, статистичну інформацію, відомості для організації туристичної поїздки. Користуючись можливостями табличного процесора, підготуйте порівняльну характеристику обраних географічних об’єктів у вигляді таблиці та діаграм.

Створіть інтерактивну мультимедійну презентацію, присвячену трьом обраним вами природним дивам України та надішліть на перевірку.

Українська мова: Записати дату і тему " Розвиток мовлення № 33. Текст, структурна організація тексту".  Переглянути відео за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=B6kDK4gWleA . виконати вправу 77 с. 45 : записати речення в такій послідовності, щоб утворився текст, підкреслити в ньому автосемантичне речення або самостійно скласти і записати короткий текст (5-6 речень) на довільну тему і  підкреслити в ньому автосемантичне речення Завдання надіслати на rudenokgalina1@gmail.com або Viber (0968538708) до наступного уроку.

Хімія: Вуглеводи(глюкоза, сахароза): молекулярні формули, фізичні властивості, поширення і утворення в природі, застосування, біологічна роль. Якісна реакція на глюкозу. Переглянути відео уроk https://www.youtube.com/watch?v=7BLUdt1qD-o написати конспект (записати всі визначення, рівняння та задачі з відео), розв’язати задачу із презентації з розділу  «Домашнє завдання». Роботи надсилати  до 26.03.2021 на allusykvasylyok@ukr.net

Біологія: Світоглядні та наукові погляди походження на походження та історичний розвиток життя. Еволюція людини. Етапи еволюції людини Записати дату,класна робота,тему уроку. Перейшовши за посиланням,ознайомитися з  відео уроком https://www.youtube.com/watch?v=EO5tdNr2ZHU  Прочитати параграфи підручника   44-45   , оформити конспект,    виконати тестову роботу  (відповіді записати у зошит) https://naurok.com.ua/test/evolyuciya-lyudini-etapi-evolyuci-lyudini-147635.html   .  Виконану роботу сфотографувати і надіслати на вказану адресу ostiblenko@gmail.com   +380971441651 (Viber)

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора