A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Дружбівський навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад Дружбівської міської ради Шосткинського району Сумської області

Історія школи

Дружбівська згальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 має свій історичний шлях утворення і розвитку з кінця ХІХ століття. Видатна людина того часу - Швець Іван Трохимович. Він до Жовтневої революції закінчив
Михайлівську початкову школу. Став видатним ученим у галузі теплоенергетики.

У житті і розвитку школи після Жовтневої революції і до Великої Вітчизняної війни можна виділити 3 великих періоди. Перший (1918-1922 рр.) - початкова школа. Другий період (1922 1930 рр.) час сміливих експерементів і разом з тим великих помилок на шляху до створення нової школи.

У 1923 - 1924 н.р.. в псріод відбудови Хутір-Михайлівського рафінадного заводу, на базі початкової школи заводу був відкритий 5 клас, так як підростаючому поколінню необхідне було семирічне навчання.

У 1924 - 1925 н.р. було вже 2 класи неповної семирічки - 5-ий та 6-ий. а в 1925-1926 н.р. був проведений перший випуск Хутір-Михайлівської семирічної школи, як вона тоді називалась.

У 1925 - 1926 н.р. семирічна трудова школа зайняла приміщення колишнього 32-го гуртожитку робітників заводу.

У 1961 році, дві школи (російську і українську) з'єднали в одну, яка розташувалась у чотирьох будівлях та отримала назву Дружбівська середня школа.

Відкриття нової будівлі школи сталося 1974 року.

Перейменування назви школи за історію її існування відбувалось 4 рази. Востаннє школа змінила назву 29.08.2007 року і тепер це Дружбівський навчально-виховний комплекс: зальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Ямпільської районної ради Сумської області.

Влітку 2007 року частину І поверху перебудовано під дитячий садочок, 68 малюків почали відвідувати його.

У 2011-2012 н.р. у школі навчаться 257 учнів, 71 вихованців дитячого садочка. Кількість класних кімнат та навчальних кабінетів - 26.

Є діти - є перспектива розвитку школи.

Перспективи розвитку:

  • впровадження нових педагогічних технологій та інформаційно-комунікаційних технологій, нових форм і методів навчання, направлених на розвиток особистості;

  • робота школи над методичною проблемою «Забезпечення всебічного розвитку дитини як особистості в процесі навчання і виховання»;

  • впровадження особистісно орієнтованого підходу унавчально - виховний процес.


 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора